Návrat Crasha Bandicoota bol ostro sledovanou udalosťou. Od oficiálneho oznámenia remastru na minuloročnej E3 sa o hre hovorilo takmer neustále. Tvorcovia titulu zo štúdia Vicarious Visions si určite uvedomovali, aký poklad majú v rukách, a preto hráčov neustále zásobovali správami. Dnes je však deň, kedy už nemusíme pozerať iba rôzne videá a čítať správy, nakoľko hra oficiálne vyšla a milióny hráčov sa opäť môžu stretnúť so svojim obľúbeným hrdinom.

Activision pomerne dlho držal hru pod embargom, najmä ak zoberieme do úvahy, že autori mali Crasha hotového už približne mesiac. Včera popoludní však recenzie konečne uzreli svetlo sveta a mnoho z vás sa môže pýtať, či sa Crash a jeho sestra Coco vrátili vo forme.

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše a rovno si môžeme povedať, že Crash Bandicoot N. Sane Trilogy možno považovať za vydarený comeback. Zahraničné recenzie sa zhodujú na tom, že hra má skvelú grafiku, stále funkčný humor a to kúzlo, ktoré fungovalo kedysi, funguje aj dnes. Niektoré recenzie však poukazujú na to, že koncept, ktorý bol pomerne svieži pred dvadsiatimi rokmi je dnes už miestami zastaraný. Spolu s ním už nie je najmodernejšia ani hrateľnosť, no keďže ide o prerábku 1 k 1, my sa nedivíme tomu, že autori nechceli do týchto prvkov veľmi zasahovať. Pokiaľ ste však Crasha zbožňovali na prvej PlayStation, potom sa dnes pokojne môžete vybrať do svojho obľúbeného obchodu a hru si priniesť domov (pokiaľ ste hru nemali predobjednanú). Dosť však rečí okolo, poďme už na samotné hodnotenia.

Gaming Age – 100%

GamingTrend – 90%

Gamer.no – 90%

LaPS4 – 90%

Attack of the Fanboy – 90%

TheSixthAxis – 90%

Meristation – 88%

Everyeye.it – 87%

TrueGaming – 85%

IGN – 85%

Critical Hit – 85%

Destructoid – 85%

Vandal – 83%

Hobby Consolas – 83%

Game Informer – 80%

God is a Geek – 80%

Hardcore Gamer – 80%

COGconnected – 79%

GamesRadar+ – 70%

Metro GameCentral – 70%

Gameblog.fr – 70%

Trusted Reviews – 60%

GameSpot – 60%

Ako môžete vidieť, v niektorých recenziách si hra odniesla aj nižšie známky, ktoré sú spojené najmä s ovládaním a tým, že hra vlastne neprináša nič nové. To znie trochu prekvapujúco, keďže bolo od začiatku jasné, že hra nič nové neprinesie, no až tak veľmi to neprekáža. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy si totiž napriek niekoľkým slabším známkam drží na Metacritic priemerné hodnotenie 81%, čo je dozaista skvelý výsledok. Na záver nezostáva nič iné, iba povedať vitaj späť starý kamarát!