Register

A password will be e-mailed to you.

Vývojári z Nightdive Studios oznámili, že ich hra System Shock, ktorá je remakom rovnomennej kultovej hry z roku 1994, nebude nakoniec vytvorená v engine Unity, ale v engine Unreal. Hlavným dôvodom boli údajne technické problémy, ktorým museli vývojári čeliť pri vytváraní verzie tejto hry pre konzoly.

Toto nie až tak prekvapivé oznámenie zároveň trochu aj vysvetľuje podozrivé mlčanie, ktoré zavládlo okolo tejto očakávanej hry v posledných mesiacoch zo strany vývojárov. Hlavný vývojár Jason Fader v rozhovore pre Polygog otvorene vyhlásil, že zistili, že engine Unity, nie je príliš vhodný na vytvorenie FPS hry na konzolách novej generácie.

To bol údajne hlavný dôvod, prečo nakoniec Nightdive Studios pristúpili k tomuto razantnému kroku a zvolili pre System Shock technológiu od Epicu. Vývojári samozrejme chcú vydať svoj titul aj na konzolách a tak skúmali aj iné možnosti a enginy. No a nakoniec zvíťazil osvedčený Unreal engine. Ako dôvod Fader menoval práve kvalitnú cross-platform podporu a lepší výkon, ktorý u pôvodnej verzie System Shocku na Unity nebol ideálny. V príspevku, ktorý sa objavil na Kickstarteri však zároveň Fader doplnil, že Unity im síce nedokázal zabezpečiť požadovaný výkon a kvalitu, ale inak ale tuto technológiu pochválil.

Pozrieť si môžete i nový pre-alfa teaser trailer, ktorý nám predstavuje vynovenú podobu hry. Modernizovaný System Shock s novým enginom má vyjsť až na budúci rok na platformách PC Windows, Mac, Linux a samozrejme tiež na Xbox One a Playstation 4.

Komentuj!