Register

A password will be e-mailed to you.

Titul WATCH_DOGS patril medzi veľmi očakávané tituly. Mohla za to najmä reklamná kampaň, ktorá hráčom sľubovala niečo trochu iné, než v konečnom dôsledku obdržali. Napriek mnohým negatívnym ohlasom išlo o obrovský hit, pričom hra predala viac ako desať miliónov kópií a stala sa tak najlepšie predávanou novou značkou pod krídlami Ubisoftu. Približne dva týždne dozadu sa konalo stretnutie investorov, na ktorom vedenie spoločnosti Ubisoft priznalo, že predobjednávky WATCH_DOGS 2 nie sú až tak vysoké, ako predpokladali.

Presné čísla nevieme síce doteraz, avšak na stránke https://www.chart-track.co.uk môžeme vidieť čísla z predaja Call of Duty: Infinite Warfare. Podľa dostupných informácií je vidieť, že WATCH_DOGS 2 skončili v predaji vo Veľkej Británií tesne na druhej priečke, práve za spomínaným Call of Duty. Ak sa na to pozrieme v číslach, tak Call of Duty si pohoršilo oproti predošlému týždňu o 46%, čo v prepočte znamená 80 000 predaných kópií. Z toho vyplýva, že WATCH_DOGS 2 predali ešte menej kópií. Prvý diel pritom v roku 2014 dokázal za podobné obdobie zaujať viac ako 300 000 hráčov. Napriek tomu, že Chart–Track sleduje len fyzické kópie hry nepredpokladáme, že nárast predaja digitálnych verzií dokáže ovplyvniť celkovú výšku predaja natoľko, ako by si Ubisoft predstavoval. Navzdory faktu, že si prvý diel WATCH_DOGS viedol v predajoch vynikajúco, môžeme čakať, že pokračovanie podobný úspech nezopakuje. Je to ovplyvnené najmä vďaka tomu, aké negatívne ohlasy vzbudil prvý diel po svojom vydaní.

Necháme sa prekvapiť, ako tieto čísla ovplyvní vydanie hry pre PC, ktoré je naplánované na 29. 11. 2016. Recenzie hry sú viac než pozitívne a potvrdzujú, že sa WATCH_DOGS 2 poučili z chýb svojho predchodcu. O komerčnom neúspechu je teda predčasné hovoriť, no Ubisoft doplatil na to, že v roku 2014 nedal hráčom tak dobrú hru, ako im sľubovali. Blížia sa však Vianoce, k tomu prebieha Black Friday, takže predaje určite poskočia smerom nahor. Či dostatočne uvidíme až časom…

Komentuj!