Register

A password will be e-mailed to you.

Po nedávnom predstavení multiplayer módov hry DOOM vyšiel včera úplne nový trailer, predstavujúci hrateľných démonov, zbrane a power-upy, ktoré nás v prichádzajúcom, pekelnom FPS dobrodružstve čakajú. Bližšie sa pozrieme na zúbok aj všetkým hrateľným démonom.

Power-upy, ktoré budú súčasťou viacerých multiplayer módov, budú hráčov premienať na démonov, robiť ich neviditeľnými aj zvyšovať damage. Tešiť sa môžeme aj na „super zbrane“ ako staré známe BFG, motorovú pílu a Gauss Cannon. Asi najlákavejším prvom DOOM multiplayeru budú štyria hrateľní démoni – Baron of Hell, Revenant, Prowler a Mancubus.

Baron of Hell

DOOM_Baron-of-Hell_730x411

Baron of Hell je obrovské monštrum, využívajúce brutálnu, hrubú silu na deštrukcu nepriateľov. Páčiť sa bude najmä priamočiarym hráčom, ktorí obľubujú boj z blízka a nemajú čas sa s tým moc „párať“. Rozhodne by som vypichol Baronovu schopnosť orálnej dekapitácie oponentov.

Jeho slabými bodmi budú hlava a chrbtica, preto ak sa s ním stretnete zoči voči, mierte nahor!

Revenant

doom-revenant

Revenant využíva pri boji hlavne rýchlosť a obratnosť. Svojou pohyblivosťou dokáže nepriateľa zmiasť a následne ho rozsekať svojimi dvojičkami. Nie, Revenant pravdepodobne nemá deti. Hovorím o dvojičkách raketometov žmurkajúcich z jeho ramien.  Aby toho nebolo málo, dokáže bez problémov preletieť krátke vzdialenosti pomocou jetpacku, pričom počas letu môže posprejovať raketami neborákov na zemi.

Revenant je najmenej odolným démonom. Zraniteľný je najmä jeho jetpack, ktorý je možné rozstrieľať, čo Revenantovi uštedrí veľký damage a znemožní lietanie.

Prowler

doom-prowler

Títo zlovestne vyzerajúci démoni sú určení na taktickejší štýl hry. Ak sa rád schovávaš v tieni a následne dorážaš zranených, ustupujúcich nepriateľov, práve si našiel svojho obľubeného démona. Prowler sa dokáže prisať na väčšinu stien a povrchov nedosiahnuteľných pre ostatných hráčov. Tiež vidí cez steny, čo sa pri pekelnom, zbesilom boji určite zíde.

Mínusmi sú nízky život a absencia útokov z diaľky. V skratke – ak vás zbadajú, je po vás.

Mancubus

doom-mancubus

Táto „tučná groteska“sa bude pomaly potácať a rozosievať teror spřškami smrtiacich rakiet. Pomaly sa pohybujúce monštrum pôsobí ako tank, schopný distribuovať okolo seba obrovské množstvo škôd. Presnosť však nebude jeho silnou stránkou.

Hráči bojujúci proti Mancubusovi by si mali držať odstup a priebežne ho zasypávať útokmi. Mieriť mu treba na hruď, ktorá je jeho slabým miestom.

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Sipkins sa popri gamingu, s ktorým začal koketovať už vo svojich štyroch rokoch na "386ke", venuje aj štúdiu marketingu, počúvaniu a tvoreniu hudby.

Súvisiace príspevky