Porovnanie grafických nastavení Tom Clancy’s The Division™ Martin Kubeš 19. januára 2016 Novinky Beta test Tom Clancy’s The Division™ príde už koncom tohto mesiaca, no dnes tu máme niečo zaujímavé pre priaznivcov PC. Na internet sa dostali obrázky, ktoré porovnávajú “Low” a “Ultra” nastavenia PC beta verzie, takže je potrebné ich brať s menšou rezervou, nakoľko sa do vydania finálnej verzie môžu niektoré veci zmeniť. Únik obrázkov zabezpečil hráč, ktorý si na YouTube hovorí “Alobordo”. Pripravil porovnávacie video, ktoré však UbiSoft už odstránil. Obrázky, ktoré z tohto videa boli urobené, už ale odstrániť nedokázal, takže si môžeme prezieť, ako sa jednotlivé nastavenia od seba odlišujú. Keďže ide o beta verziu a obrázky sú navyše urobené z videa, ktoré je komprimované, treba brať grafickú stránku s miernou rezervou, ale na urobenie si ako-takej predstavy to zatiaľ postačuje. Hráč Alobordo taktiež zverejnil, ktoré nastavenia si môžete v beta verzii na PC nastaviť: Vsync (on/off) Frame Rate Limit (on/off) Shadow Quality Shadow Resolution Spot Shadow Count Spot Shadow Resolution Contact Shadows Post FX AA Temporal AA Sharpen Image (%) Particle Detail Enable Wind-affected Snow Volumetric Fog Reflection Quality Local Reflection Quality Sub-surface Scattering Anisotropic Filtering Parallax Mapping Ambient Occlusion Depth of Field Object Detail (%) Extra Streaming Distance (%) Chromatic Aberration (on/off) Lens Flare (on/off) Vignette Effect (on/off) Zároveň dodal, že hra bežala s grafickou kartou GTX650Ti a procesorom Intel i5, nataktovanom na 3,1 GHz v priemere 55-65 fps. Uvidíme, ako to nakoniec dopadne, veď beta test už, ako sa hovorí, klope na dvere. Taktiež bolo potvrdené, že v hre nebude (aspoň zatiaľ) kompletný, ale iba centrálny Manhattan. Pôvodne sa titul mal odohrávať na celom Manhattane, no tvorcovia si mestské časti ako Brooklyn, The Bronx, Staten Island atď. pravdepodobne schovávajú pre prípadné DLC. Rozloha bude i napriek chýbajúcim mestským častiam dostatočne veľká, približne 9km² hráčov na chvíľu určite zabaví. Dostupné nebudú iba exteriérové časti, prístup by sme mali mať aj do budov a podzemia. Tu už je samotný pohľad na hernú mapu: Komentuj!