Register

A password will be e-mailed to you.

Stephen Kick v rozhovore s Fast Company uviedol, že „získal plné práva na licenciu“ System Shock a momentálne pracuje s Robertom Watersom, pôvodným tvorcom konceptov hry System Shock, na znovuvytváraní tohto herného dizajnu.

„Vidieť obrovský posun medzi jeho vtedajšími umeleckými schopnosťami v porovnaní s jeho terajšou aktivitou. Reinterpretácia jeho vlastných nápadov je pre nás veľmi vzrušujúca,“ povedal.

V rozhovore ďalej uvádza,že nová konzolová remake verzia hernej legendy menom System Shock je záväzne naplánovaná. Larry Kuperman, hlava vývoja štúdia Night Dive dodal, že v štúdiu prebiehajú aj otvorené debaty o vývoji úplne nového pokračovania – System Shock 3.

„Ak naozaj chceme ďalší diel System Shock série, budeme potrebovať prostriedky, čas a odhodlanie, ktoré momentálne nemáme, keďže tento projekt nie je hlavnou súčasťou nášho biznisu,“ dodáva Kuperman. To naznačuje, že by mohli na projekte prípadne spolupracovať s treťou stranou.

System Shock 2, zatiaľ posledný reprezentant série, bol vydaný už poriadne dávno, a to v roku 1999.

System Shock a jeho pokračovanie boli pôvodne vyvinuté štúdiom Looking Glass. Ken Levine, považovaný za jedného z kľúčových kreatívcov týchto projektov, viedol od tej doby sériu BioShock, ktorá je vnímaná ako duchovný nástupca System Shock.

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Sipkins sa popri gamingu, s ktorým začal koketovať už vo svojich štyroch rokoch na "386ke", venuje aj štúdiu marketingu, počúvaniu a tvoreniu hudby.

Súvisiace príspevky