Register

A password will be e-mailed to you.

Tomb Raider je (pop)kultúrna ikona ako Madona, Lady Gaga, alebo iná spevácka stálica. Teda len s tým rozdieľom, že obe menované nemajú veľkosť pŕs čísla štyri a nie sú ani zďaleka také príťažlivé. V novom videu sa o tomto fakte môžete presvedčiť, pričom na Larinom čele sa objaví zopár kvapiek potu, pretože si to rozdá s nepriateľmi zoči-voči.

V novom videu môžeme vidieť klasické chmaty a triky, ktoré sa reštartovaná Lara naučila v prvom diely. Hádzanie flašou na odlákanie nepriateľov, headshoty snipersky miereným šípom, alebo rozmasakrovanie kosti lebečnej horolezeckým kladivom, pričom si dá záležať, aby si daná osoba po prípadnom zahojení rán na hlave už nikdy neužila poriadne raňajky. Lara nám samozrejme ukáže aj to, ako sa vie mrštne premiestňovať vertikálne cez rôzne prekážky, horizontálne „šmykľavkovanie“ pomocou spomenutého horolezeckého kladivka je u nej taktiež na dennom poriadku. Polovička videa odznie a naša hrdinka sa konečne dostáva k archaickému revolver. No priznajte si to, strelné zbrane neboli práve silnou stránkou nového Tomb Raidera. Sila tejto hernej značky tkvela vždy v riešení logických rébusov, spojeného so skákaním, behaním, a po novom aj veľmi frekventovaným kričaním, pretože nová Lara okrem mladosti a neskúsenosti priniesla aj prvok zraniteľnosti.

Je ešte otázne, či bude Raider obtiažnosť tá najťažšia v hre, no podľa rýchlosti prechádzania levelom, ktoré sme mohli vidieť vo videu, treba skonštatovať, že táto obtiažnosť nepôsobila extrémne náročne, aspoň teda čo sa týka inteligencie a sily umelej inteligencie.

No čo, budete viac kričať, skákať alebo strieľať v novom pokračovaní Rise of the Tomb Raider?

Hra vychádza exkluzívne 10. novembra pre konzole Xbox One a Xbox 360.

 

Video predstavujúce obtiažnosť Raider v hre Rise of the Tomb Raider

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Majo je gamer od dôb Half-Life 1. Spomína na časy, kedy sedel s kamarátom pri 56 kbit/s DIAL-UP modeme a sledoval, ako sa obrázok riadkovo streamuje na zobrazovacie zariadenie a.k.a CRT-Monitor. V dnešnej dobe sa hraniu venuje len okrajovo. Po rokoch drtenia možného a nemožného, ho už len máloktorá hra osloví a pojme jeho pozornosť. Novinky zo sveta hier a technológií však naďalej žerie dňom čo dňom a verí, že sa jeho old-school-gaming-times reinkarnujú v novodobej podobizni niektorej z prichádzajúcich hier.

Súvisiace príspevky