Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Ťažko povedať, či legenda herného priemyslu Hideo Kojima pri vytváraní hier chce zaujať, alebo to robí len tak, zo srandy, pretože aj vo vážnych situáciach si treba niekedy vedieť urobiť srandu, no konie lajno, ovplyvňujúce jazdné vlastnosti vozidla? Prečo nie!

O čom tu vlastne točím? Vo videu, ktoré nájdete nižšie, je vyobrazené, ako sa kôň, na ktorom sa Snake premáva, vykadí na cestu. Toho lajna nie je málo, už keď to mám takto priamo komentovať, no a keď váš verný kôň vykoná túto mierne netradičnú praktiku, ktorú v hrách len tak nevidíte, stačí, ak odcválate do bezpečia a chvíľku si počkáte. O 5 minút neskôr sa z nepriateľského tábora valí hliadka v džípe, pričom narazí na lajno od vášho koníka, dostane šmyk, a posádka je rázom omráčená. Na vás ostáva už iba jediné, docválať k lajnom omráčenej hliadke, ktorú môžete spacifikovať, alebo môžete džíp spolu s ohov.enou posádkou “Fultonnúť” na vašu Motherbase.

Vyzerá to tak, že keď Kojima v minulosti spomínal slovné spojenie “Total Freedom” v rozhodovaní sa o tom, ako chcete hrou prechádzať, tak to myslel naozaj doslovne.

“Lajno nástraha” video z nového MGS5

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain vychádza 1. septembra na PS 4, Xbox One a PC.

 

Zdroj: Youtube.

Komentuj!

komentárov