Register

A password will be e-mailed to you.

Telltale Games mení po trinástich rokoch vyvíjania hier svoj engine. Posledná sezóna The Walking Dead pritom ešte pobeží na starom engine, ktorý si Telltale vytvorili sami a dali mu príhodný názov Telltale Tool, no bezprostredne po ňom mu americkí autori dajú definitívne zbohom.

Z dielne štúdia Telltale Games vzišlo naozaj veľké množstvo epizodických titulov. Pôvodne títo vývojári pracovali na klasickejších adventúrach, kde ste museli riešiť logické problémy, komunikovať s okolitými postavami, využívať predmety, nachádzajúce sa v inventári a v neposlednom rade aj prehľadávať prostredie. Tam sa napríklad radí aj svojho času úspešná detektívna séria Sam & Max alebo pirátske dobrodružstvo s názvom Tales of Monkey Island, pričom obe zmienené sršali dávkou veľmi dobrého humoru.

V roku 2012 však nastal pre štúdio veľký zlom, pretože práve vtedy vyšla prvá séria ich doposiaľ najznámejšej značky The Walking Dead. Po recenzentskom i predajnom úspechu Telltale definitívne naskočilo na vlnu moderných adventúr, ktoré sa čím ďalej tým viac začali podobať interaktívnym filmom s minimálnou hrateľnosťou. Prvky klasických adventúr sa každopádne definitívne vytratili a ich novšie tituly začali strácať dych, čo postihlo napríklad aj Guardians of Galaxy: The Telltale series.

S novým enginom, ktorým bude Unity, by však mohla prísť, aj fanúšikmi dlho očakávaná, obmena hrateľnosti, pretože už pekných pár rokov sú všetky tituly, vychádzajúce z dielne Telltale takmer identické. Štúdio už spravilo aj nábor pracovníkov, ktorí majú skúsenosti s Unity a úplne prvou hrou, vytvorenou v tomto engine, bude The Wolf Among Us Season 2. Možno aj kvôli tomu bolo pokračovanie tejto detektívky, odohrávajúcej sa v modernom svete plnom rozprávkových bytostí, odložené na budúci rok.

Komentuj!