Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

O tom, že je v príprave nový diel z dlhoročnej série Tomb Raider sme vás informovali už pred nejakou dobou. Tiež už vieme, že sa bude jednať o finálny diel trilógie, ktorá sa zaoberá začiatkami svetoznámej videohernej archeologičky a budete teda niesť názov Shadow of the Tomb Raider. Autori nám najnovšie prezradili ďalšie informácie týkajúce sa hrateľnosti a výzoru samotnej hrdinky. 

Lara bude vo svojej najnovšej hre viac svalnatá. Podľa autorov to odzrkadľuje skúsenosti, ktoré Lara nabrala v predošlých dvoch dobrodružstvách, čiže v zasneženej pustatine a na opustenom ostrove. Chcú, aby bol vývoj Larinho charakteru skutočne citeľný a preto tomu musia prispôsobiť aj jej vzhľad. Takýmto spôsobom bude môcť vykonávať pohyby, ktoré pre ňu boli, v predošlých dvoch tituloch trilógie, nemožné. Vraj budú niektoré pohyby pôsobiť nostalgicky, takže fanúšikovia série môžu očakávať legendárne pohyby zo starších dielov. Pokiaľ však očakávate návrat legendárnych šortiek, malého batôžteku a dvoch blyštiacich sa pištolí páliacich po každom neprajníkovi, tak vás asi sklameme. Hlavnou zbraňou bude opäť luk a Lara teda ešte nedospeje do fázy, v ktorej ako neohrozená lovkyňa pokladov skúma jednu hrobku za druhou.

Shadow of the Tomb Raider bude omnoho viac orientovaný na survival a prežívanie. Kde v minulých dieloch sme sa dočkali len hľadania surovín pre výrobu zbraní a liečiacich predmetov, tu bude prežívanie jedným z najdôležitejších prvkov hrateľnosti. Taktiež budú pridané rôzne RPG prvky, nakoľko vývojári chcú, aby si hráči vytvorili Laru podľa svojich vlastných predstáv. Niečo podobné už Square Enix skúšal v jednom z DLC pre Rise of the Tomb Raider. Konkrétne sa jednalo a Endurance mode DLC, čo bol mód, v ktorom ste na rozľahlej mape hľadali rôzne poklady, bojovali s protivníkmi, no hlavne s hladom, chladom a nehostinnými podmienkami zasneženej divočiny.

Posledná informácia sa týka multiplayerového režimu. Reštart série z roku 2013 sa síce dočkal multiplayeru, v ktorom hráči proti sebe bojovali, no nestretol sa s kladnými ohlasmi. Mnohí hráči tvrdili, že bol zbytočný a pôsobil nezáživne. Tentokrát sa však dočkáme online režimu, ktorý nebude spočívať v bojovaní proti niekoľkým živým hráčom. Zatiaľ autori nič viac neprezradili, no sľubujú, že hráči si tento online režim zamilujú.

Komentuj!

komentárov