Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Nebolo žiadnym tajomstvom, že Crytek napriek interným problémom pripravujú niečo nové. O projekte sme počuli niekoľko krát, no až do E3 sme o hre nemali takmer žiadne poriadne informácie. Tomu je však koniec, keďže na najväčšej hernej výstave bol hráčom ukázaný rovno gameplay.

Hunt: Showdown je titul, ktorý vychádza z konceptu  hry Hunt: Horrors of the Gilded Age. Tá mala byť free-2-play titulom, no po jeho zrušení sa z tohto počinu stalo stalo niečo úplne iné. Hra sa bude odohrávať v 19. storočí s dôrazom na autentickosť. Pôjde o PvP horor, v ktorom si zmerá sily pätica dvojčlenných tímov. Hlavnou úlohou bude lov démonov, avšak v úzadí nebude ani súboj jednotlivých tímov. Každá dvojica sa objaví na inom mieste na mape, takže najskôr bude nutné vypátrať démona a potom sa rozhodnúť, akú taktiku zvoliť. Pustíte sa priamo do démona? Alebo počkáte na príchod iného tímu, ktorý môže démona zraniť, pričom následne sa pustíte do akcie vy a pozabíjate všetkých? Aj taká bude možnosť, voľba bude na vás.

Svoj postup však budete musieť uvážiť, na bezhlavú kovbojku v tomto počine nebude veľa priestoru. Smrť vašej postavy totiž nebude iba kozmetická, no podpíše sa na ďalšom hraní. Prídete totiž o svoje vybavenie a zbrane, takže váš nový hrdina bude v nevýhode. Hra okrem toho sľubuje strhujúci vizuál, čo nie je žiadne prekvapenie, Crytek je týmto známy už od prvého Far Cry. Na nás zatiaľ Hunt: Showdown pôsobí sľubne. Po dlhšej dobe by mohlo ísť o zaujímavý titul od tohto nemeckého štúdia, ktoré sa v posledných rokoch zmieta v problémoch. Na E3 si hru vyskúšali zahraničné média, ktoré si odniesli pozitívne dojmy. Snáď to teda dopadne dobre, priložené video nás zaujalo.

Komentuj!

komentárov

O autorovi

Martin Kubeš

Prvé skúsenosti s hrami Martin zaznamenal v podobe napodobeniny NESu, ktorá niesla meno "Mortal Kombat III", ku ktorej bol pribalený cartridge žltej farby s 999 hrami. Medzi nimi sa nachádzali klasiky ako Mario, Duck Hunt, Double Dragon a pod. Neskôr zakotvil pri PC a PlayStatione, ktorého fanúšikom je dodnes. Herná scéna Martina baví aj v súčasnosti, novinky sleduje dennodenne a okrem hier sa venuje fotografovaniu. Od septembra 2016 pôsobí na pozícii šéfredaktora somhrac.sk.

Súvisiace príspevky