Register

A password will be e-mailed to you.

Vývojárske štúdio Obsidian Entertainment sa rozhodlo cez crowdfundingový portál Fig  zafinancovať vývoj hry Pillars of Eternity 2: Deadfire. Samotná kampaň bola podľa očakávania úspešná, a to v rekordne rýchlom čase.

Cieľom tvorcov v kampani bolo vybrať 1,1 miliónov dolárov. Tento cieľ ozaj nebol vysoký, keď si uvedomíme, že prvý diel dokázal nazbierať dokonca až 4 milióny. To sa aj potvrdilo, nakoľko druhý diel bol zafinancovaný v rekordne rýchlom čase – za menej ako 24 hodín, čo je naozaj slušný úspech.

pillars-of-eternity-2-deadfire-800x450Podľa zatiaľ dostupných informácií by mal druhý diel tohto vydareného RPG pokračovať presne tam, kde skončil prvý diel. Kamenná socha, ktorá dlho ležala pod hráčovou pevnosťou Caed Nua odrazu ožije. Stane sa totiž telom boha Eothasa, ktorý ale v tej chvíli zničí aj pevnosť, ktorú si hráč v prvom diely budoval. Eothas však zničí nielen samotnú pevnosť, ale aj hlavného hrdinu zanechá na pokraji smrti. Svet bohov a smrteľníkov od tej chvíle stojí na pokraji chaosu a je na hráčovi, aby získal odpovede, čo sa vlastne deje. V hre údajne budeme môcť cestovať po súši aj po vode a skúmať nový rozsiahly herný svet. Proste všetko, čo k správnemu RPG patrí. Už teraz sa tak môžeme začať tešiť na pokračovanie jednej z najlepších hier roku 2015.

Tvorcovia prakticky hneď po oficiálnom oznámení zverejnili tzv. Campaign Launch Trailer, aby podporili kampaň. Trailer obsahuje viacero gameplay záberov a zaujímavé vyjadrenia hlavných dizajnérov hry Feragusa Urquharta (napr. Fallout 1) a Josha Sawyera (napr. Icewind Dale 2).

Komentuj!