Register

A password will be e-mailed to you.

Titanfall 2 by mal ako jedna z prvých hier využiť extra výkon PS4 Pro. Veľa ľudí očakávalo, že s PS4 Pro príde éra 4K hrania aj na konzoly. No podľa Drewa McCoya z Respawn štúdia tomu tak v najbližšej dobe nebude. Vývojári radšej využijú extra výkon k vylepšeniu vizuálnej stránky hier.

Vývojári Titanfall 2 sa tak viac zamerajú na stabilnejší framerate, ktorý by mal dosahovať 60 FPS, tiene vo vysokom rozlíšení a väčší počet častíc v časticových efektoch. Navyše sa vývojári o podpore PS4 Pro dozvedeli až na poslednú chvíľu a tak nemali možnosť implementovať ťažšie veci, alebo viac meniť grafickú stránku. Väčšinu grafických vylepšení tak prevzali z PC verzie hry. Zároveň producent Drew McCoy povedal, že by hráči nemali v najbližšej dobe očakávať AAA tituly v natívnom 4K rozlíšení.

Titanfall 2

“Hra nepôjde natívne v 4K a bol by som prekvapený, pokiaľ by niekto videl AAA tituly v natívnom 4K v najbližej dobe,” povedal McCoy. “Je na to potreba obrovský výkon. Je neuveriteľné koľko výkonu samotného GPU je potreba na rozbehanie hry v 4K. Nemali sme toľko času ako iní. Nikto o tom nevedel až do… Vlastne ani neviem, ale bolo to neskoro. Pretože je to vlastne PS4, ale rýchlejšia, tak nie je problém povedať, že toto urob, keď to beží na PS4 a toto zase, keď to beží na PS4 Pro.”

Z tohto vyjadrenia vyplýva, že vývojári hier radšej využijú výkon PS4 Pro na vylepšenie vizuálnej stránky a plynulosti hry než na zvyšovanie rozlíšenia, poprípade sa uchýlia k dynamickému rozlíšeniu. Penetrácia 4K monitorov a televízorov ešte nie je taká veľká aby sa to vývojárom vyplatilo. Navyše sa očakáva, že PS4 Pro bude mať kratšiu životnosť, keďže stále spadá pod ôsmu generáciu konzol spolu s PS4, Xbox One a Wii U.

 

Komentuj!