Register

A password will be e-mailed to you.

Nie je tomu ani týždeň o zverejnenia traileru pre pripravovaný nový diel série Call of Duty s podtitulom Infinite Warfare a v hernom svete už tento titul stihol vyvolať poriadny rozruch. Na spoločnosť Activision sa zo všetkých strán valí kritika hráčov, podľa ktorých séria funguje už iba zo zotrvačnosti a namiesto návratu k úspešným koreňom sa opäť vyberá nesprávnym smerom – tentokrát do vesmíru. V Activision si však z toho ťažkú hlavu nerobia.

Spomínaný trailer dokázal za necelý týžden nazbierať na YouTube úctyhodných 10 miliónov videní, čo by za normálnych okolností malo tešiť každú spoločnosť. Podstatne horšie je to však s hodnoteniami užívateľov. Na YouTube dalo traileru palec dole už vyše pol milióna ľudí, pričom spokojných s ním bolo iba niečo cez 200 tisíc. V prepočte to znamená, že Infinite Warfare sklamal vyše 70% ľudí, ktorí si dali námahu s jeho hodnotením.

S takýmto výsledkom samozrejme nemôžu byť spokojní ani investori, ktorí svoje obavy prejavili aj počas nedávneho konferenčného hovoru s vedením Activision. CEO Eric Hirshberg musel čeliť viacerým nepríjemným otázkam, no neúspech si očividne nepripúšťa. Práve naopak – z reakcií je nadšený.

„Neexistuje veľa zábavných značiek, ktoré dokážu vyvolávať také vášne ako Call of Duty. A to je pozitívum,“ snažil sa upokojiť investorov. Pripomenul im tiež príklad z minulosti. “Trailer pre Black Ops 2, pri ktorom sme značku prvýkrát posunuli do budúcnosti, sa nepáčil dovtedy najväčšiemu počtu ľudí zo všetkých našich trailerov. A nakoniec to bola naša najúspešnejšia hra,” zakončil optimisticky.

Pre Activision však tentokrát varovným prstom nie je iba neúspech traileru na Infinite Warfare, ale najmä pripravovaný Battlefield 1. Ten sa naopak vracia do minulosti, konkrétne do obdobia Prvej svetovej vojny. A že ide o dobrý krok naznačujú aj hodnotenia včera zverejneného traileru, ktorý sa zatiaľ páčil 98% ľudí, ktorí ho hodnotili. Napokon, za všetko hovoria aj vyjadrenia hráčov pod videom. Najčastejším komentárom je totiž „RIP CoD“…

AmbitiousVapidCopepod (2)

Komentuj!