Register

A password will be e-mailed to you.

Štúdio Psyonix oznámilo, že patch naplánovaný na február oficiálne ukončí prvú súťažnú sezónu Rocket League a prinesie “tonu vylepšení”, založených predovšetkým (podľa ich slov) na spätnej väzbe od hráčov.

S patchom sa začne druhá sezóna, ktorej cieľom je znižit dôležitosť výsledku jediného zápasu a jeho dopadu na hráčove umiestnenie v rebríčku. Namiesto toho bude postup naviazaný na dlhodobejší výkon hráča a jeho kontinuálne zlepšovanie.

Niektoré zmeny zahrnuté v druhej sezóne sú čisto kozmetické. Ranked sa bude volať “Competitive Matchmaking” a rank bodovanie bude odstránené. Desať divízií z prvej sezóny bude nahradených novými dvanástimi divíziami, od “Prospect 1” až po “Champion”.

Wbqcrf6dTm2o

Na pretras v novom Rocket League patchi sa dostanú však aj postatnejšie zmeny. So začiatkom druhej sezóny bude musieť každý odohrať desať úvodných zápasov. Na základe nich sa určí, do ktorej divízie bude hráč na začiatku zaradený. Samozrejme, do novej sezóny sa prenášajú aj výsledky z tej minulej a pri počiatočnom triedení do divízií bude na ne braný ohľad.

Obmedzenie maximálneho počtu hráčov v najvyššej divízií bude ostránené. Jednoducho, ak máte na to byť medzi najlepšími, dostanete sa medzi nich bez ohľadu na to koľko ich je. Iným spôsobom budú riešené aj vzostupy a pády v rámci divízií. Táto zmena má podporiť konzistenciu vo výkonoch.

“Zaradený do vyššej divízie budete až po tom, ako sa váš skill kontinuálne vylepší a vy si povýšenie naozaj zaslúžite. Po povýšení sa následne nebudete musieť obávať klesnutia nazad do nižšej divízie po 1-2 prehratých zápasoch, ako tomu bolo v prvej sezóne.” dodáva Psyonix.

Komentuj!