Register

A password will be e-mailed to you.

Haló! Haló je tam niekto? Čo tu z toho robíte Halo?! Nie, nie a ešte raz nie. Asi sa pýtate, čo to tu splietame, to viete, po celom dni sa v noci dejú rôzne veci a človek už niekedy ani nevie, či už viac nespí, ako je hore, my vám však chceme opísať pár dôležitých informácií o prichádzajúcom “Hale”, a teraz aby ste tomu rozumeli, o prichádzajúcom Halo 5: Guardians! Už chápete no nie?

Určite ste zaznamenali šum a ruch, ktorý sa v poslednej dobe rozrásta okolo epickej, niekoľkodielnej hernej sérií Halo. Nedávno sa Microsoft pochlapil a pod strieškou 343 Industries a.k.a vývojového štúdia Halo hry samotnej, vypustili do sveta epicko cinematicko akčný launch trailer a.k.a video k blížiacemu sa vydaniu Halo 5: Guardians. Okrem samotného videa sa Microsoft rozhodol vytvoriť špeciálnu Halo Xbox One edíciu. O videu a Xboxe si môžete prečítať v tejto novinke “Halo 5: Guardians vás vystrelí do šíreho vesmíru v epickom “cinematic” videu“.

Po internete sa však začali šíriť informácie, ktoré pravdepodobne nepotešia majiteľov konzoly Xbox One a najmä teda potencionálnych kupcov novej Halo hry. Digital Foundry je softwerová spoločnosť ponúkajúca rôzne riešenia pre veľké firmy, avšak to nás nezaujíma, nás zaujíma to, že sa táto spoločnosť veľmi často angažuje do analýza hier, ktoré nás zaujímajú a to veľmi!

Najnovšia analýza sa týkala hry Halo 5: Guardians a výsledky z nej prinášajú pozitívne, avšak aj negatívne správy.

Pozitívnou informáciou je najmä to, že sa v 343 Industries rozhodli hráčom ponúknúť solidný zážitok vo forme 60 obrázkov za sekundu. Tento formát je obľúbený najmä u PC komunity, ktorá už dlhé roky dobre vie, že hrať na 30FPS a 60FPS je citeľný a najmä vizuálne odlišný zážitok. Tento zážitok však bude vykúpený v niektorých prípadoch až brutálnym znížením rozlíšenia podľa momentálneho diania na obrazovke. V hre je napríklad prítomná najväčšia mapa Raid on Apex 7, na ktorej sa môže zabíjať 12 proti 12 hráčom, avšak práve táto mapa trpí najväčšími výkyvmi rozlíšenia a taká filtrácia textúr, najmä v diaľke, trpí rovnako.

Na druhú stranu je celkom fajn, že sa v 343 Industries rozhodli pre prístup výkon verzus výsledná kvalita, pretože pri online strieľačkách je rýchla reakčná doba dôležitá a grafiku si v podstate koniec koncov nemáte čas všímať vo veľkých dávkach.

Halo 5: Guardians vychádza 27. októbra pre Xbox One.

 

 

Video analýza grafiky z  Halo 5: Guardians

Komentuj!