Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Skutočne nie je štandardom, aby sa samotný vývojár vyjadroval ku kritike titulu, ktorý je stále pod masívnym developmentom. V Bethesde sa však opäť neudržali a nechajú sa počuť pomerne agresívnym komentárom ku kritike „nedostatočnej“ grafiky.

Samotný viceprezident PR a marketingového oddelenia Pete Hines sa vyjadril na Gamescome aj k tejto problematike. To, že mnoho užívateľov si už dopredu sťažuje na vizuál samotnej hry, ste už určite zachytili v herných médiách. Pete na tieto reakcie odpovedá širokej komunite:

„Nás tieto veci netrápia. Po šestnástich rokoch v branži ma prekvapí máločo. Rovnako ako vo väčšine prípadov týkajúcich sa zábavy, nemôžeme nikdy súhlasiť so všetkým. Takže ak sa jedná o grafický dizajn, požadovanú hrateľnosť, zasadenie alebo čokoľvek iné, vždy sa nájde niekto, kto bude mať iný názor “.

Fallout-4-Sniper-Laser-Rifle

Rozhovor sa však týmto neskončil a pre Metro sa Hines vyjadril aj k samotnej hrateľnosti. Naznačil, že hra typu Fallout by mala ctiť načrtnuté postupy, aby mali hráči predchádzajúcich dielov pocit, že im hra pod rukami skutočne pokračuje a nejedná sa o niečo úplne nové. Jedným dychom Hines dodáva, že novinky vo Fallout 4 sú a hráči ich budú vnímať okamžite.

Fallout-4-Super-Mutant

Viceprezident taktiež komentuje fakt, že hry bývajú prezentované na veľtrhoch typu E3 len krátkymi videami, čo neumožňuje dostatočne do hĺbky odprezentovať hlavné atribúty tak komplexnej hry.  „Až keď si budete môcť hru v kľude zahrať, pocítite rozdiely a pochopíte, ako moc sa veci zmenili“ dodáva na koniec Pete Hines.

Fallout_4_Logo_Wallpaper_1920x1080

Osobne môžem s Hinesom len súhlasiť. Akékoľvek predsudky na základe krátkeho videa považujem za neopodstatnené. Čo si myslíte vy o novom Fallout 4? Nechali ste sa odradiť šíriacou sa kritikou grafiky alebo trpezlivo čakáte na uvedenie hry?

Komentuj!

komentárov