Zaregistrovať sa

Heslo vám bude zaslané na vás.

Hokej patrí k najdynamickejším športom, pričom rýchlosť je kľúčovým faktorom pri súbojoch na ľade. Tímy ako New York Rangers dominujú za pomoci krížnych prihrávok smerujúcich od obrancov na nabiehajúcich spoluhráčov, ktorí trielia do protiútoku a v prečíslení trestajú bezmocných obrancov parádnymi gólmi.

Tento druh hernej tvorivosti bol doteraz v hokejových hrách značne obmedzený kvôli minimálnym možnostiam kontroly spracovania prihrávok, ktoré bolo príliš automatizované. NHL 16 vývojári z EA Canada sa snažia v novej NHL eliminovať tento problém jemnou zmenou ovládania, ktorá by mohla priniesť nový rozmer hratelnosti na virtuálnom ľade. Doteraz bolo možné spracovať prihrávku iba ak bol hokejista v nečinnosti a čakal na príchod puku. Hráči teraz budú môcť prijímať prihrávku pri akcelerácii i pri zmenách smeru. Nové snímače puku sú navrhnuté tak, aby viedli k plynulejšiemu priebehu hry pri výmenách puku a celkový herný dojem tak bude viac „smooth“.

nhl-16

„Ponúkneme väčšiu kontrolu,“ povedal producent Sean Ramjagsingh v rozhovore pre Polygon. „V predchádzajúcich hrách ste sa museli nečinne kĺzať pri čakaní na prihrávku. Potom ste mohli zrýchliť, zastaviť alebo čokoľvek iné. Teraz sa ešte pred spracovaním môžte rozhodovať, či prudko zabrzdiť alebo zrýchliť, prípadne či puk ihneď posunúť ďalšiemu spoluhráčovi. Systém sa snaží predvídať, akú akciu chcete vykonať v momente spracovania.“

Ramjagsingh prehlásil, že to pridáva do hry viac reality. „Predošlé verzie NHL videohry  pracovali na klasickej, dlhoročne zaužívanej hernej mechanike,“ vysvetlil. „Toto je ďalším krokom k priblíženiu sa k reálnemu hokeju. Je to viac intuitívne. Je to viac bezproblémové. Konečným výsledkom je, že hráč robí skutočne to, čo by ste očakávali pri sledovaní zápasu“.

EA tradične šlubuje veľké pokroky oproti minulým NHL titulom z ich dielne. Povedzme si úprimne, žiadna alternatíva, siahajúca čo i len po členky NHL titulov od EA momentálne neexistuje, takže hokejoví závisláci nemajú na výber. EA však svoju hokejovú prácu odvádza na jednotku, najmä keď ju porovnáme s dávnejšími NHL hrami od spoločnosti 2K(nech ostanú pri NBA, to je ich parketa).

Do akej miery ide o promo a do akej miery o skutočné zlepšenie sa budú môcť presvedčiť majitelia Xbox One a PS4 už v septembri.

Zdroj: Polygon

Komentuj!

komentárov